Friday, October 29, 2010

Lama Menyepi, Emas Makin Melonjak.. Ilmu Ditimba Akan Dikongsi..

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Apa khabar tamu dan pengikut Sedar Emas? Doa saya agar kalian sentiasa sihat dan bersyukur dengan nikmat hidup yg dikurniakan Allah pada kita. Alhamdulillah..

Lama juga saya tak menulis di wilayah sedar emas ni.. Walaupun lama tak menulis harga emas tetap terus melonjak naik. Syukur.. Sedar emas amat gembira dapat berkongsi ilmu dengan tuan puan sekalian..

Berikut paparan graf yang saya culik dari kitco.com yang membawa seribu satu kegembiraan kepada penyimpan emas di seluruh dunia..

Harga emas Oktober 2009 - Oktober 2010

Harga emas Oktober 2005 - Oktober 2010

Harga emas April 2010 - Oktober 2010

Harga emas Ogos 2010 - Oktober 2010
 Alhamdulillah..

Tamu Sedar Emas yang dikasihi sekalian, dalam kesepian saya dari menulis di wilayah ini, ketahuilah bahawa ada ilmu yg ingin saya kongsi bersama kalian. Ilmu hebat yg akan membawa pengertian yg jelas terhadap asas mengapa perlu menyimpan emas & bagaimana memaksimumkan keuntungan menyimpan emas..

InsyaAllah akan dikongsi nanti..

No comments:

Post a Comment